środa, 14 sierpnia 2013

Liebster Blog Award


„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.”

Zostałam nominowana przez: www.ksiazki-sa-wieczne.blogspot.com
DZIĘKUJĘ :)

Pytania na które odpowiadam:

Książka o której nigdy nie zapomnisz?
Bez zastanowienia odpowiem, że jest to Jeździec miedziany, Paulliny Simons.

Najbardziej wzruszająca książka, jaką przeczytałaś?
Wydaje mi się, że Kwiat Pustyni.

Co chciałabyś zmienić w najbliższym czasie?
Chciałabym powiększyć swoją biblioteczkę (kto by nie chciał).

Najlepsza książka ostatnich 10 lat według Ciebie?
Jak dla mnie Jeździec miedziany/Tatiana i Aleksander.

Jaki jest Twój ulubiony gatunek książki?
Literatura piękna, obyczajowa, fantasy.

Za co lubisz książki?
Za to, że mogę oderwać się od szarej rzeczywistości.

Jaka jest książka, która najbardziej Cię zaskoczyła?
Od razu na myśl nasunęło mi się 50 twarzy Greya, więc chyba ta.

Twój cel na najbliższe miesiące?
Pobijać swoje rekordy w czytaniu książek z miesiąca na miesiąc.

Jakie masz plany na pozostałą część wakacji?
W sumie to nie mam żadnych planów :D Natomiast jeśli chodzi o czytanie, to nazbierał się taki ciekawy stosik.

Dlaczego założyłaś bloga?
Po pierwsze dlatego, że uwielbiam pisać . Po drugie - chcę rozwijać swoją pasję, po drodze przydatną innym.

Co sądzisz o lekturach szkolnych?
hmmm

Moje pytania:
1. Czy jakaś książka sprawiła, że Twoje nastawienie do świata zmieniło się? Jeśli tak, jaka to książka i co w Tobie zmieniła?
2. Ile książek masz w swojej biblioteczce?
3. Jaki jest Twój ulubiony cytat?
4. Ile przeczytałeś książek?
5. Jaka jest Twoja ulubiona książka i dlaczego?
6. Czy oprócz książek czytasz komiksy?
7. Twój ulubiony autor to?
8. Jeśli miałbyś zaprzyjaźnić się z jednym z bohaterów książkowych, kogo byś wybrał i dlaczego?

9. Postać książkowa, której z pewnością nie chciałbyś poznać w życiu realnym?
10. Ile pieniędzy jesteś w stanie wydać na książki?
11. Jaki jest Twój ulubiony gatunek literacki?

Ja nominuję:

http://ksiazkiirecenzje.blogspot.com/

Nigdy nie lubię wybierać kilku z całej masy fajnych ludzi dlatego, żeby nie było niesprawiedliwie, nominuję 11 blogów, które pierwsze mi się wyświetliły gdzieś w obserwowanych lub u kogoś w kręgach itp :)

7 komentarzy:

  1. Pobijać czytelnicze rekordy chyba chciałby każdy szanujący się czytelnik :). Też lubię literaturę obyczajową (o ile jest ciekawie i wciągająco napisana).

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję serdecznie za nominacje, ale już kilka razy brałam udział w tej zabawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ci za nominację, nie spodziewałam się jej. :) Jeśli znajdę chwilę, to chętnie odpowiem na zadane przez Ciebie pytania.

    Pozdrawiam.
    Kinga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię książki za to samo co Ty ^-^
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń