niedziela, 3 listopada 2013

Goodbye October, Hello November!

Październik to zdecydowanie mój ulubiony miesiąc, szkoda, że miałam możliwość przeczytania tylko dwóch książek. Ale na ten miesiąc przyszykowałam sobie dużo większą listę :)

Październik

Przeczytane: 2

- Dotyk Julii, Tahereh Mafii
- Dziennik Bridget Jones, Helen Fielding


Zrecenzowane: 4
- powyższe dwie

- Kawa z kardamonem, Joanna Jagiełło
- Klient, John Grisham



Listopad

Do przeczytania: 8
- Wizje w mroku
- Pamiętniki wampirów Ks. 3
- Czerwony krąg
- Top modelka
- Jesienna miłość
- Carrie 
- Esperanza i jej święci
- Lista Schindlera

Niektóre z nich przekładam z miesiąca na miesiąc. Mam nadzieję, że dam radę po pierwsze zdobyć te tytuły, których nie mam, a może dojdą jeszcze jakieś inne kto wie :) Czekacie na jakąś recenzję?







3 komentarze: